Klubtur rundt om Ven 5. september

Vi Sejler rundt om Ven lørdag den 5. september.

Vi mødes i klubhuset til morgenmad – sejler rundt om Ven – og afslutter dagen med en festlig grill aften i klubhuset.

Programmet er som følger:

Der vil være fælles morgenbord i klubhuset kl.10:00. Sejlklubben serverer te, kaffe og morgenbrød. Under morgenmaden præsenteres dagens sejlads.

Efter endt sejlads rundt om Ven mødes vi igen i klubhuset, hvor vi har tændt grillen og nyder vores medbragte mad og vin. Der kan købes øl og vand i klubhuset til favorable priser. Benyt Mobile Pay.

Svar udbedes senest 29. august på mail: tilmeld@vedbaek-sejlklub.dk med info om: Skippers navn, mobilnummer, antal voksne og børn der deltager samt følgende oplysninger om båden: navn, bådtype og sejlnummer.

Prisen for deltagelse er kr. 100,- pr. deltagende båd. Beløbet bedes indbetalt via MobilePay til 66705 samtidig med din tilmelding.

De bedste sejler hilsener

Jørgen Kjærgaard