Aftenmatcher 2021

Sæsonen for kapsejlads er startet.
Med andre ord er det nu at muligheden er størst for at få frisk luft og gode oplevelser, og blive en dygtigere og mere sikker sejler.
Vi er allerede nu 19 både tilmeldt, bl.a. to der aldrig har sejlet kapsejlads tidligere.

Hvis du er nysgerrig efter hvad kapsejlads er, har klubben netop nu et godt tilbud, hvor man melder sig til for maj og juni, og så bare sejler med. Man behøver ikke betale indskud eller anskaffe målerbrev/kapsejlads-certifikat.
Kapsejlads er for alle typer af sejlbåde, bade de store og hurtige, og de små og langsomme. Det er fordi man sejler efter et handicap-system, der gør det muligt at konkurrere på tværs af de forskellige bådtyper.
Idag er der tilmeldt følgende både til aften-kapsejladserne om onsdagen – og der er helt sikkert også plads til din: BB10m, Dufour 34, 2 stk. Grinde, Hanse 430e, H-Båd, Int 1006, J/80, Knarr, Larsen 25, 5 stk. Luffe 37, Olsen 31, X-40, X-442, Xp 38.
Ses vi på vandet ?

Klik her: https://vedbaek-sejlklub.dk/koelbaadsafdelingen/