3. april kl. 18..30: En aften i maskinrummet - lær din dieselmotor bedre at kende

Hvor godt kender du din dieselmotor?

Hvad gør du, hvis den går i stå, løber tør for diesel og skal startes igen, ikke lader batteriet, løber varm?

Tag med en aften i maskinrummet i godt selskab med klubbens undervisnings-dieselmotor, der funktionsmæssigt svarer godt til, hvad de fleste både har af motor. Her får du viden om de hyppigste fejl på en dieselmotor, og hvorfor den ofte går i stå, når du har mest brug for den. Og ikke mindst, hvad kan du selv kan gøre, når der er knas med motoren. Jan fra Sejlerskolen starter motoren op, viser hvordan den fungerer og hvor tingene sidder på den.
Kl. 18,30 til 21 vi starter i værkstedet og slutter i klubhuset. Tag varmt tøj på.