Foredrag 16. marts kl. 19: Mød Bo Hasseris og hør om Admirals Cup, Volvo Ocean Race, OL, flere skrog

Kom til en inspirerende torsdag aften med Bo Hasseris, sejlmager, fordæksgast samt journalist og kommentator.

Bo er bedst kendt i kapsejladssammenhæng for sine vidende og medrivende reportager bla fra OL-sejladserne i Tokyo 2021, Rio de Janeiro i 2016 og London i 2012.

Ved dette foredrag kan Bo fortælle om havkapsejladser på de danske Admiral Cup hold - det var dengang moderne professionel havkapsejlads blev skabt. Og han har prøvet lange dage på havnen med vedligehold og vilde surfture i syd-ishavet under Volvo Ocean Race ombord på en W60'er - en klasse, der førte udviklingen frem mod de både vi ser i oceankapsejlads i dag.

I dag sejler Bo helst flerskrogsbåde og har blikket rettet mod udviklingen i foils og nye fartpotentialer.

Tilmeld dig på Vedbæk Sejlklubs hjemmeside - foredraget er gratis, men vi vil gerne vide hvor mange der kommer.

Vi slår dørene op torsdag den 16. marts kl. 19 i Vedbæk Sejlklubs klubhus på Vedbæk Havn.

Tilmeld dig foredraget her