Kalder alle sejlende kvinder – kom til møde den 2. maj!

Vi vil så gerne se meget mere til kvinderne i Vedbæk Sejlklub, så hvad skal der til for at bygge et godt og aktivt kvindefællesskab op i klubben?

Det indkalder vi til møde om tirsdag den 2. maj kl. 19.00, hvor vi har booket klublokalerne og inviterer til et glas bobler, lidt snack og en snak.

Så kom og hør om mulighederne for kvindesejlads i klubbens H-både og i de kommende J/70.

Lena Hellstöm, klubkonsulent i Dansk Sejlunion, kommer forbi og fortæller os om Sejlsportsligaens WOW-projekt, Women On Water.

Bagefter tager vi en snak om vores muligheder i klubben, om hvilke kvindefælleskaber vi kunne tænke os og hvad vi sammen kan gøre for at gøre det sjovere at være aktiv sejlerkvinde i Vedbæk Sejlklub.

Tag dine sejlerveninder under armen og kom til en hyggelig aften den 2. maj kl. 19 med fokus på kvinder – og kun for kvinder.

Du tilmelder dig mødet ved at klikke her!