Formanden genvalgt på generalforsamlingen

Vedbæk Sejlklub afholdt ordinær generalforsamling onsdag den 28. februar 2024
(se dagsorden i tidligere indlæg her på hjemmesiden).

Formand Bjerne Clausen gav sin beretning for det seneste år. Den afspejlede de mange aktiviteter i klubben, og blev godkendt med applaus. Herefter gik de ansvarlige bestyrelsesmedlemmer for de forskellige af klubbens afdelinger på podiet og fortalte om seneste års aktiviteter - og om planerne for 2024. De fremmødte medlemmer fik godt indtryk af aktivitetsniveauet og de mange spændende planer og aktiviteter, der kommer i 2024.

Formanden var på valg og blev genvalgt - for sidste gang, understregede han, da klubben har en begrænsning på hvor mange år man kan sidde som formand. Der var to udskiftninger og nogle tilføjelser til bestyrelsen, da kapsejladsansvarlig Lars Olesen Larsen ikke ønskede genvalg. Her blev Per Nielsson valgt som nyt bestyrelsesmedlem og kapsejladsansvarlig. Nataline d’Otrante blev nyvalgt som ungdomsrepræsentant i bestyrelsen. Andreas Stahl blev valgt som bestyrelsesmedlem og varetager Opti-afdelingen.

Bestyrelsen konstituerede sig efter generalforsamlingen og der bliver lagt officielt referat op, når det er godkendt.

På billedet ses de fra bestyrelsen, som var med på generalforsamlingen. Fra venstre er det Søren Andersen, Bjerne Clausen, Paula Philipson Høiby, Thomas Tuxen, Niels Kaae, Mads Hedegaard, Claus Haagen Henriksen, Andreas Stahl, Per Nielsson og Mads Hansen. Mere om deres roller og ansvar i bestyrelsen, når referatet foreligger.

Formand Bjerne Clausen modtog genvalg.

Generalforsamlingen blev afholdt i klubhuset og var velbesøgt